fredag 29 april 2011

Shoppa


Idag tänkte jag dra ner till Knalleland (shoppingcenter) och shoppa! :D
Jag har några presentkort liggandes i min plånbok som väntar på att bli
använda. Jag har dessutom fått dom gratis! :D

Vill du också få gratis presentkort? Då tycker jag att du ska regga dig på
GRATISBIO

Det är inget fuffens med den sidan, utan man får verkligen hem presentkort helt gratis! Hur bra är inte det? Det ända du behöver göra är att bli medlem här och sedan sätta igång och samla ihop poäng som du sedan byter mot ett presentkort. Easy peasy! Promise!

1 kommentar:

  1. Har du haft en bra torsdag hittils?:)

    Vill bara tipsa dig om en tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com!
    du kan välja mellan badmode,väskor,plånböcker,skor,jackor,smycken,klockor och MYCKET MER! av märken som dior,chanel,ed hardy,converse mm.
    vill du anmäla dig? klicka då här:
    http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

    SvaraRadera