söndag 17 april 2011

Buzzador - Neutrogena Visibly Clear


Jag blev antagen som buzzador för Neutrogena Visibly Clear. Jättekul, denna produkt ska vara bra för porerna och avlägsna alla pormaskar. Jag har ganska mycket sånt i ansiktet så denna var extra kul att testa. Nu har jag scrubbat mig dagligen i en vecka och jag märker ingen skillnad faktiskt. Jag har ändå lika mycket pormaskar i ansiktet. Jag har scrubbat på kvällen bara hittills och jag pillar mig sällan i ansiktet på dagen. Jag känner mig dock väldigt fräsch i ansiktet efter varje gång jag använt denna produkt. Jag ska testa den tills flaskan är slut i alla fall och se om det blir någon förändring på mig.

Såhär står det om produkten:
"
Skrubbkrämen rengör porerna och avlägsnar pormaskar med mikrokorn och det bevisat effektiva ämnet salicylsyra. Den unika formulan rengör på djupet och tar bort olja och smuts för att ge en ren hy. Den löddrande krämen är så mild att du kan använda den varje dag för att hålla din hy fräsch, mjuk och smidig. "


Vill du också bli en buzzador och få testa grejer gratis? Klicka här och registrera dig då.

1 kommentar:

  1. Nu är vinnaren av ett exklusivt påskpaket från Tefrossa.se framlottad, kika in och kolla ifall det var just DU som vann!

    Om det inte var det så finns det en annan tävling igång ifall du inte redan deltar i den! :) Ett tips är att lägga till mej på bloglovin, då missar du inte när nya tävlingar kommer upp :)

    Kram, Ingrid

    SvaraRadera